Eleştiriler ne kadar haklı?

Corey Goode sonunda dayanamamış ve kendisine karşı yöneltilen suçlamalara, iftiralara, sahte hesaplardan uygulanan siber saldırılara karşı kısa bir savunma yazısı kaleme almış. İngilizce olarak okumak isteyenler ziyaret edebilirler bu linki, hepsini çevirmeme gerek yok çünkü özetle gayet samimi ve güzel bir dille şunu demiş "beni ya da söylediklerimi beğenmiyor olabilirsiniz fakat bu beni evimin önüne kadar takip etmenize, sessiz telefonlarla ailemi rahatsız etmenize, bana ölüm tehditleri göndermenize mazaret olamaz. Eğer bunları yapacak kadar ileri gidiyorsanız da amacınızın farklı olduğunu düşünürüm."
Uzun yıllardır hem Corey Goode'un hemde David Wilcock'un çalışmalarını yakından takip eden biri olarak üzüldüm açıkcası bu yaşananlara... Onların çalışmalarını takip edenler bilir ki, her ne anlatırlarsa anlatsınlar sonunda hep Dünya'nın daha yaşanılır bir boyuta geçeceğinden, Kabal'ın gereken cezayı alacağından ya da en kötü daha iyi kesimde yer aldığına inanan bizlerin daha üst bir boyutta ruh yolculuklarına devam edeceklerini iddia ederler. Yalan ya da değil, böyle düşünmenin nesi kötü? "Herşey güzel olacak" derken bile içimize dolan umut, neden bu söylemlerde de dolmuyor? Benim içim herşeye rağmen umut dolu ama neyse, o da ayrı bir yazı konusu olsun.
Tabiki eleştiren şapkamı asla tamamen çıkartmam! Evet onlarda bazen kendileriyle çelişen bilgiler paylaşıyorlar ya da kafamı kurcalayan kimi açıklamaları oluyor... Fakat yine de başka uzmanlardan da duyduğum kadarıyla anlattıkları şeyler "deli saçması, gerizekalıca, atmasyon v.s" gibi aşağılayıcı laflarla küçümsenemeyecek kadar doğruluğu kanıtlanmış bilgiler. O yüzden aklıma yatmayan birşey olduğunda gidip o bilgiyi başka yerde araştırıyorum, öğrenmeye çalışıyorum, hemen çöpe atıp üzerine pislik atmaya çalışmıyorum ya da aşağılamıyorum.
En önemlisi de bu adamlar üretiyor, çalışıyor, oturdukları yerden ahkam kesmiyorlar. Söyledikleri ve anlattıkları konular insanın içine korku salan, "reptilianlar kafanızı koparacak, bağırsaklarınızdan kolye, gözlerinizden küpe yapacak" tarzı 3.cü sınıf adi korku filmi repliği değil tam aksine baya baya bilimsel ya da tarihi dayanağı bulunan, itirafçılar (whistle blowers) tarafından onaylanan hatta bazen üst düzey FBI, CIA ajanları ya da emekli subaylar tarafından da beslenen ciddi bilgiler oluyor. Özetle, onların verdiği bilgiler benim kalp merkezimle rezone oluyor ve bu doğrulama da benim için yeterli.
Hazır konu Corey'e yapılan saldırıların fiziksel şiddete dönüşmesine gelmişken, benimde son dönemde gözlemlediğim bazı durumları yazmak istiyorum...Şunu ifade etmek isterim ki, bu tip marjinal diyebileceğimiz konularla ilgilenen "bizlerde" kendi içimizde gitgide tuhaf bir topluluğa dönüşüyoruz. "Negatif" olarak adlandırdığımız kabalın ve onun yandaşlarının bizlere yaptıkları ayrımcılığı, acımasızlığı, küstahlığı, çok bilmiş tavırları dönüp yine birbirimize hemde büyük bir zevkle yapıyoruz! "Şampiyon benim, ikinci kim?" tarzı bu seviyesiz ve zevksiz muhabbetler maalesef "spiritüel ve dünyadışı konularla ilgilendiğini" zanneden çevrelerde çok görülmeye başladı ve gitgide daha da tehlikeli bir hal alıyor. İşte tam da bu noktada negatif tarafın kurnazca tasarladığı tuzağın içine düşüyoruz çünkü istedikleri bizi yine kendi içimizden, kendi "iyilik" silahımızla vurmak.
Sevgili dostlar, lütfen alçakgönüllü olmayı, gerekirse özür dilemeyi, sevgide&saygıda kalmayı unutmayalım. Dobra olacağım derken zalim olmak, sevgi pıtırcığı olacağım derken şeytana dönüşmek o kadar kolay ki! Siz gelin, sadece ve sadece "normal" olun ve kalbinizdeki o yumuşak, naif sese kulak verin... Evet yeri geldiğinde hakkınızı koruyun tabii, sınırlarınızı en kalın uçlu kalemlerinizle çizin ama kime kılıç çekeceğinize ve kime zeytin dalı uzatacağınıza da sakinlikle karar verin, biraz alçakgönüllülük, az biraz hoşgörü ve samimi bir sevgi paylaşımından kimse ölmez... Hatta yaşar, hemde çok güzel yaşar.
Zarafetle hareket eden her insanın sözü ulaşması gereken yere ulaşır, telaş etmeyin... Sevgiyle yapılan hiçbir iş boşa gitmez, ödül her zaman gelir... Tabii sabredene ve farkındalığı olana....

Comments

Popular posts from this blog

Küresel anlamda neler olduğuna dair son gelişmeler

5. Boyuta Geçiş Soruları ve Yeni Dünya Düzeni